close

 

Never say goodbye    Bon Jovi

As I sit in this smoky room
The night about to end
I pass my time with strangers
But this bottle's my only friend

Remember when we used to park
On Butler Street out in the dark
Remember when we lost the keys
And you lost more than that in my backseat

Remember when we used to talk
About busting out
We'd break their hearts
Together, forever

*Never say goodbye, never say goodbye
You and me and my old friends
Hoping it would never end
Never say goodbye, never say goodbye
Holding on - we got to try
Holding on to never say goodbye

Remember days of skipping school
Racing cars and being cool
With a six pack and the radio
We didn't need no place to go

Remember at the prom that night
You and me we had a fight
But the band they played our favorite song
And I held you in my arms so strong

We danced so close
We danced so slow
And I swore I'd never let you go
Together, forever (*)

I guess you'd say we used to talk
About busting out
We'd break their hearts
Together, forever
Hey man I'm alive
I'm taking each day and night at a time
永不說再見  邦喬飛合唱團

坐在煙霧裊繞的房間裡
夜已將盡
我和一群陌生人共處
但酒瓶才是我唯一的朋友

還記得我們有一次停車
在烏漆嘛黑的巴勒街
記得當時我們遺失了鑰匙
而你,在後座失去了更多

記得我們曾談到
關於惹是生非的事
我們傷了她們的心
在一起,永誌不渝

永不說再見,永遠不說再見
你、我和老朋友們
希望這時光永不結束
永不說再見,永遠不說再見
堅持下去,我們必須要努力
堅持永不說再見

記得那些翹課的日子
一天到晚飆車、耍酷
只要有六罐裝啤酒和收音機
哪裡都可以去

還記得畢業舞會那一晚
我倆打了一架
當時樂團奏出我們最愛的曲子
於是,我把你緊緊的擁在懷裡

我們緊靠著共舞
緩緩的跳著舞
我發誓永遠不會讓你走
永遠在一起

我想你會說我們曾提過
關於惹是生非的事
我們傷了她們的心
在一起,永誌不渝
老兄,我還活著
我珍惜著每一天每一夜

arrow
arrow
    全站熱搜

    傻女孩 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()